خبرهای داغ:
امام جمعه شهر شیرین سو عنوان کرد

 ضرورت برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی برای خانواده‌ها

همدان-امام جمعه شهر شیرین سو گفت: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی برای خانواده‌ها و تشکیل هیئت‌های مذهبی بانوان و اجرای برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و نشاط آفرین در جامعه امری ضروری است.
کد خبر: ۹۵۱۵۳۹۸
|
۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام ملکی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کبودراهنگ با دستور کار ترویج فرهنگ حجاب و عفاف که در بخشداری شهر شیرین سو برگزار شد،  در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مخاطبین ما نوجوانان و جوانان هستند و کسانی که حجاب را رعایت نمی‌کنند ابتدای امر تذکر لسانی در اولویت  قرار گیرد.

وی گفت: برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی برای خانواده‌ها و تشکیل هیئت‌های مذهبی بانوان و اجرای برنامه‌های تاثیرگذار فرهنگی و نشاط آفرین در جامعه امری ضروری است.

بخشدار شیرین سو نیز در این جلسه درخصوص بحث حجاب اظهار کرد: درکنار شرایط مساعد اجتماعی و الگوپذیری این فرهنگ و رسیدن به این هدف نیازمند مشارکت و توجه جدی همه ارگان‌ها و دستگاه‌ها به صورت هدفمند هستیم.

سرپرست اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی نیز عنوان کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری حکومت اسلامی موظف است مقابل حرام اجتماعی بایستد، در امر عفاف و حجاب ، پیشگیری بهتر از درمان بوده و در این امر، تقویت باورهای دینی افراد و تدوین حوزه تربیتی و آموزش احکام شرعی عفاف و حجاب برای جامعه هدف جزء ملزومات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار